Archiwum - 6 września 2002

zycieeeeeeeeeee Komentarze (2)
06. września 2002 11:29:00
linkologia.pl spis.pl

To bedzie bunt pierwsza klasa!! Ja poprostu nie chce kurwa jechac z rodzinka nad te jezioro!!! Musze cos wymyslic.... Tylko co by tu starym powiedziec zeby nie jechac... AAAAAAA!!!! Moje zycie jest takie zwykle... Zwykle problemy, zadnych przygod. Kurwa ja nie chce tak zyc... To znaczy chce zyc ale ciekawiej. Zycie z dreszczykiem, jezeli ktos tak zyje to mu bardzo zazdroszcze..... Ale nudyyyyy

ruuuda : :

ECH... Komentarze (1)
06. września 2002 10:51:00
linkologia.pl spis.pl

Kurdeeeeee.. Dopiero co się zaczęła ta zasrana szkoła, a już trzeba odrabiać lekcje!!!!! W głowie się tym nauczycielom poprzewracało. W sobote jade z rodzinka nad jezioro na jeden dzien. To idiotyczny pomysl, ale z drugiej strony moze byc ciekawie... No ale do cholery co nad tym jeziorem robic???? Moze bede udawala ze sie topie?? Musze to przemyslec.. Byloby ciekawiej.. Co dziennie szukam jakis wrazen i co znajduje? Zwykla szara codziennosc! Mama mi mowi zebym sie zapisala na jakies dodatkowe zajecia ale ja kiedys chodzilam na lekcje tanca i na francuski (tak po za szkola) bylo do dupy. Moj brat to sie nie nudzi, ma co robic, kocha futbol na maxa. Oszalal. Ech...

ruuuda : :

Strona główna


Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

aparatka2 | robert-rob | naukajazdywroclaw6 | tesknie | best-and-friends | Mailing